RODO
Szanowni Państwo,
w związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: Rozporządzenie ogólne), celem zapewnienia właściwej ochrony Państwa danych osobowych, zmieniają się zasady dotyczące ich przetwarzania przez Limex Plus Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy.
Przykładamy szczególną wagę do tego, aby dane te były przetwarzane w sposób bezpieczny, rzetelny, zgodny z prawem oraz przejrzysty dla Kontrahentów.
- I. DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA DANYCH
Administratorem Państwa danych jest Limex Plus Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy, przy ulicy Fordońskiej 393, 85 – 766 Bydgoszcz, wpisana do Rejestrów Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bydgoszczy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000229664, kapitał zakładowy w wysokości 50.000,00 zł, NIP: 5542627548, REGON: 340003430, e-mail: biuro@limexplus.pl.
- II. ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Administrator danych przetwarza uzyskane od Państwa dane w następujący sposób:
1) Dane osobowe uzyskane przy zawieraniu umowy oraz w trakcie jej trwania wykorzystywane są w poniżej wymienionych celach:
a) zawarcia i wykonania umowy przez czas jej trwania i rozliczeń z nią związanych,
b) wykonania ciążących na Administratorze danych obowiązków prawnych (np. podatkowych),
c) w zakresie jaki jest niezbędny do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń w postępowaniu sądowym, administracyjnym lub też innym postępowaniu pozasądowym w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora danych polegającego na ustaleniu, dochodzeniu lub obronie przed takimi roszczeniami.
2) Okres, przez jaki będą przechowywane dane osobowe:
a) przez czas, w którym Administrator danych może ponieść konsekwencje prawne niewykonania obowiązków,
b) przez okres, po którym przedawniają się roszczenia wynikające z umowy, a w przypadku dochodzenia roszczeń lub zawiadomienia właściwych organów - przez czas trwania postępowań.
W przypadku gdy podanie danych osobowych jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowy, ich nieudostępnienie Administratorowi danych będzie skutkowało brakiem możliwości zawarcia umowy.
- III. UPRAWNIENIA KONTRAHENTA
Posiadają Państwo następujące uprawnienia:
1) Prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia („prawo do bycia zapomnianym”) lub ograniczenia przetwarzania,
2) Prawo do wniesienia sprzeciwu, w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora danych. W takiej sytuacji Administrator danych jest zobligowany do zaprzestania przetwarzania Państwa danych, chyba że wykaże istnienie ważnych, prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Państwa interesów, praw i wolności lub polegających na ustaleniu, dochodzeniu lub obronie roszczeń (np. w postępowaniu sądowym),
3) Prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
4) Prawo do przenoszenia swoich danych osobowych,
5) Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Z praw, wskazanych w pkt 1) – 4) powyżej możecie Państwo skorzystać poprzez bezpośredni kontakt z Administratorem danych.
- IV. ŹRÓDŁA POZYSKIWANIA DANYCH
Administrator danych pozyskuje Państwa dane osobowe bezpośrednio od Państwa. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, niemniej jednak, w przypadku ich nieudostępnienia, nie będzie możliwe zawarcie lub realizacja umowy.
- V. UDOSTĘPNIENIE DANYCH INNYM PODMIOTOM
Administrator danych jest uprawniony do przekazywania danych osobowych, na podstawie odrębnych umów, następującym podmiotom:
a) upoważnionym pracownikom oraz osobom współpracującym z Administratorem danych w celu realizacji umów,
b) zamawiającemu w przypadku postępowań o udzielenie zamówienia i realizacji usług na podstawie przepisów ustawy o zamówieniach publicznych,
c) podmiotom obsługującym systemy teleinformatyczne lub udostępniającym narzędzia teleinformatyczne,
d) podmiotom świadczącym usługi z zakresu doradztwa prawnego, doradztwa podatkowego oraz BHP, działającym na zlecenie Administratora danych,
e) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
f) podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu dokonania przelewów i zwrotów,
g) innym podmiotom, jeżeli taki obowiązek wynika z obowiązujących przepisów prawa.
- VI. PRZECHOWYWANIE DANYCH
Administrator danych stosuje środki techniczne i organizacyjne, których celem jest jak najlepsze zabezpieczenie gromadzonych danych osobowych przed nieuprawnionym dostępem lub niewłaściwym wykorzystywaniem przez osoby nieuprawnione. Stosowane środki techniczne są unowocześniane wraz z rozwojem technologii, potrzeb oraz dostępnych sposobów zabezpieczeń.
- VII. COOKIES
W przypadku korzystania ze stron internetowych Administratora danych, Administrator danych wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych, reklamowanych oraz funkcjonalnych. Jednakże w przypadku wyłączenia ich przez Państwa w przeglądarce internetowej, nie będą zbierane żadne informacje. Szczegóły związane z plikami cookies znajdują się na stronie: www.limexplus.pl.
- VIII. PROFILOWANIE
Administrator danych nie dokonuje zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania, w oparciu o przekazane przez Państwa dane osobowe.
- IX. PRZEKAZYWANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAŃSTW TRZECICH
Administrator danych nie przekazuje danych osobowych do państw trzecich.